środa, 20 maja 2015

co ja narobiłam !!! ??? ..... i nowa chusta


Jakiś czas temu chciałam utworzyć nowy album z chustami i szalikami ażurowymi.
I co narobiłam ???
Najnormalniej w świecie posłałam połowę albumu ze swoimi pracami w kosmos... Taka jestem bystra. Zdjęcia udało sie na szczęście odzyskać i żyłam sobie w błogiej nieświadomości aż do zeszłego wtorku....
Szukałam opisu ogoniastego a raczej rozliczenia oczek i co ???
 Znalazłam odpowiedniego posta i....makabra..... nie ma żadnych zdjęć !!!
Przejrzałam bloga od 2014 w dół i ...pustka. Tylko fotki koralikowych tworów i serwetki.
Tak więc od tygodnia siedzę i przeglądam posty dodając zdjęcia tam gdzie powinny być.
Z początku byłam wściekła, teraz sama się z siebie śmieję no i został mi jeszcze 2012 rok do uzupełnienia.
No cóż, pewnie nie ja pierwsza i nie ostatnia, hihihi


Czas na przyjemniejsze rzeczy...

Chusta Dew Drops projektu Bex Hopkins













Jakoś ta czerwień nie chciała współpracować z aparatem. Poczekam na słoneczko, może będzie lepiej.

Moher Kid Royal, druty KP 4,5 - piękna ciemna czerwień, dużo ciemniejsza niż na zdjęciach  i 2 i pól moteczka


Jedno spostrzeżenie odnośnie niteczki; drugi raz robiłam z Kid Royal i stwierdzam, że kiepsko sie blokuje...


                                                     Lecę szaleć na blogach 
          
                                                                                           pa pa...



33 komentarze:

  1. Czy mi sie wydaje, czy ty dopiero co szukałaś wzoru???? motorek masz w rękach ???
    A co do zdjęć, też mi się to zdarzyło, do tej pory mam na blogu posty bez zdjęć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam wzoru ale na krople z prawych oczek :) Chciałabym http://www.ravelry.com/patterns/library/moonlight-sonata-shawl nie masz czasem Jolu ?
      Wszystkiego pewnie nie uzupełnię ale choć te co lepsze wyroby :)
      Pozdrawiam, Marlena

      Usuń
  2. chusta jest przepiękna, może i ja popróbuje :)
    co do fotek to mnie się też ostatnio coś poprzestawiało, właśnie próbuje swoje prace ściągnąć na kompa

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna Ci wyszła! Bardzo lubię ten wzór, ale jeszcze nie robiłam jej z moheru. Twoja pięknie się prezentuje. O tym że kiepsko się blokuje już gdzieś słyszałam. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna. Kolor też ma ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta jest piękna:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczuję zamieszania ze zdjęciami. Ja kiedyś wlazłam w profil gdzie są umieszczone zdjęcia. które wyświetlają się na blogu. I jak to blondi pomyślałam, a po co mi ten album skoro na blogu mam wszystkie foty? I sruuuu, poszło :D
    Chusta przepiękna, taka wyrazista i obłędny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuję i jednocześnie podziwiam, bo całkiem sprawnie idzie Ci Marlenko naprawianie tego co się zepsuło. Ja to juz bym się pewnie obraziła na bloga;-) A chusta piękna jak wszystkie Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, delikatny wzór w ognistej czerwieni ładnie się prezentuje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna cudna chusta wyszła spod Twoich raczek. Uwielbiam te Twoje chusty. Są idealne.
    Przykro mi, że tyle rzeczy sobie usunęłaś :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Wonderful shawl!!
    I follow you on pinterest.:)
    Greetings.:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Send me a message on Pinterest Ljubinko :)

      Usuń
  11. Całe szczęście że zdjęcia sa tylko roboty sporo miałaś ;)
    Piękna kolejna chusta :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj oj Kochana nie pierwsz a czerwień ma to do siebie ,że za diabła nie współpracuje z aparatami nawet najlepszymi:))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasem tak bywa z siecią, ze nie chce z nami współpracować! A twoje chusta cudna! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna chusta. Mnie też się tak niechcący udało. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna chusta, wyobrażam ją sobie w zestawieniu z białym topem i czarnymi rurkami i obowiązkowo z czerwonymi pazurkami. jest ekstra!!!

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna i taka energetyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna! Kolor czerwony :3 drugi mój ulubiony kolor, a co do wyrzucenia plików w kosmos, to mam w tym doświadczenie ;/ po złapaniu ostatniego wirusa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znałam twojego bloga.... wielki błąd :-) Chusta cudna, jak wszystkie zresztą, jeszcze nie dorosłam do tego wzoru..... Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna ta chusta. Cudny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie chusty, utkane jak z mgiełki, to zasługa ślicznego ażuru i zdolnych rąk. Piękna!
    Pozdrawiam, Krista

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna chusta. Tak to czasem bywa, że jak sie chce coś ulepszyć to się spie....y

    OdpowiedzUsuń
  22. Chusta przepiękna i jeszcze w czerwieni :)) Pozdrawiam cieplutko Viola.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękności!I ja dopiero teraz tutaj trafiłam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też sobie wycielam taki numer :-) piękna chusta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że już naprawiłam wszystko ale to nie takie proste.
      Brak mi cierpliwości :(
      Dzięki :)

      Usuń
  25. Prześliczna jest ta chusta! Ja własnie mam zamiar wydziergać sobie taką do zimowego płaszcza. Nawet kolor pasowałby mi idealnie :) Ale na szczęście już zamówiłam odpowiednie włóczki na welnabawelna.pl , więc jak tylko przyjdą to biorę się za swoją i na pewno pochwalę się efektami ;) Dziękuję za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie sie pochwal :)
      Nie zapomnij podać linka do miejsca publikacji :)

      Usuń

Bardzo miło mi, że do mnie zaglądasz.....i cieszę się na każde, pozostawione słówko.
Dziękuję!