wtorek, 12 maja 2015

Co porabiam jak mnie tu nie ma ?


buszuję w ogródku i sklepach ogrodniczych.

Parę roślinek dokupiłam by uzupełnić paletę barw żurawki.
Kilka sadzonek dostałam od Beatki T ale brakowało mi żółtej i pstrokatej.
Natknęłam się na jeszcze jedną, ciekawą bardzo ale już nie mam miejsca.



zaczynają kwitnąć co niektóre, 


Dzisiaj nie szło robić zdjęć bo wiatr przeszkadzał

Z jednej strony klombu żurawki



z drugiej rododendrony i azalie.

Dopiero jeden rozkwitł, reszta w pąkach



Nowy zabytek - azalia w pięknym pomarańczowym kolorze.


koty - leniwce





i inne różności





borówka obsypana kwiciem jak nigdy.


I tak oto spędzam szczęśliwe chwile wśród roślin i śpiewu ptaków, których w tym roku jest zaskakująco dużo.


Oczywiście też coś tam dziergam wieczorami. Już wkrótce co nieco pokażę.

I taką niteczkę kupiłam prawda, że piękna?




                                                                  pozdrawiam,

                                                                                                    Marlena



30 komentarzy:

  1. Niteczka cudna ale ogród to ci dopiero robótka - zazdroszczę żurawek bardzo je lubię ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubię, szczególnie te zielone - piękne kwiatuszki mają, jak perełki nanizane na niteczkę :)
      Pozdrawiam, Marlena

      Usuń
  2. Nitka piękna :)
    Ogród też :)
    Ale koty, jak zwykle, najpiękniejsze :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty to tez moja robótka, hihi Kochane futrzaki :)
      Pozdrawiam, Marlena

      Usuń
  3. Piękna wełenka... w ogrodzie super, bardzo lubię żurawki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam teraz miejsca na więcej kwiatów ale nie wyobrażam sobie ogrodu bez nich - chociaż kilka.....
      Pozdrawiam, Marlena

      Usuń
  4. Ogród wiosenny , kwiaty , kwiaty i kwiaty , żurawki w tym sezonie super przezimowały i są piękne , pozdrawiam Dusia [ wełenka milusia - co z niej tworzysz ? ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój to jest ogród Dusiu ! mój to taki skrawek nieba.....
      Na niteczkę nie mam jeszcze pomysłu, po prostu spodobała mi się, hihi
      Pozdrawiam, Marlena

      Usuń
  5. Pięknie u Ciebie...pod każdym względem:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogród wymaga czasu i pracy:) Wiem coś o tym bo siedzę teraz w swoim:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to każdy ogród, nawet mały :)
      Pozdrawiam, Marlena

      Usuń
  7. I ja każdą chwilę spędzam w ogrodzie. To taki czas. Najlepszy w całym roku. Oby nam tylko pogoda dopisywała na te zielone szaleństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham poranki w ogrodzie w piżamce i z kawusia na ławeczce :)
      Pozdrawiam, Marlena

      Usuń
  8. Wspaniały ogród :-) Wcale Ci się nie dziwię, że pochłania on Twój czas i myśli :-)
    Niteczki cudowne!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ogród i niteczki kocham niezmiennie :)
      Pozdrawiam, Marlena

      Usuń
  9. Jak cudnie:)) i te koty, po prostu sielanka. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty to chodzą za mną krok w krok, nawet jak przesadzam do do dołków zaglądają, hihi
      Pozdrawiam, Marlena

      Usuń
  10. Moteczki cudne:)) Zazdroszczę Ci tego ogrodowego buszowania,piękne te żurawki:)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, żurawki są cudowne choć niepozorne kwiatuszki mają :)
      Pozdrawiam, Marlena

      Usuń
  11. Ależ tu cudnie :) .. aż dech zapiera, aż czuje się ten zapach :) .. cudne otoczenie, kociaki, piękna niteczka i jak dla mnie jeszcze tyko kawusia i już byś mnie stamtąd nie wygnała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Edytko na pogaduchy przy kawusi :)
      Pozdrawiam, Marlena

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna rabatka wszystko pięknie rośnie i kwitnące uroczo zaczynają kwitnąć :) Kicia cudna i niteczkę ładną nabyłaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A żurawki piękne, prawda ?
      Pozdrawiam, Marlena

      Usuń
  14. W takiej zielieni łatwo się zapomnieć, świetne miejsce na wypoczynek zwłaszcza z takimi kociakami. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kolekcja żurawek i cały ogród , a niteczka oczywiście rewelacja! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm, ogródek :3 haftowanie w ogródku :3 hmm.

    OdpowiedzUsuń
  17. I certainly agree to some points that you have discussed on this post. I appreciate that you have shared some reliable tips on this review.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło mi, że do mnie zaglądasz.....i cieszę się na każde, pozostawione słówko.
Dziękuję!