sobota, 13 września 2014

w nowej odsłonie


Jak ten czas leci.....

Uf..., troszkę zarósł mój blog ale odkurzyłam, odpajęczyłam i wracam w nowej odsłonie.
Samej mi się trudno przyzwyczaić do nowego wizerunku, jest inaczej ale dobrze a wszytko to zawdzięczam Trilli , która pomogła mi dokonać odpowiednich zmian.
Dziękuję Uleczko !

A nie było mnie z kilku powodów ale najważniejszy to taki, że jechałam na wakacje do Przesieki i na spotkanie z dziewczynami z Jeleniej Góry i okolic.
Nie mogłam pokazać co robiłam a, że szło mi jak krew z nosa..... same rozumiecie!

Pokażę zatem co za prezenciki wydłubałam, wszak nie wypadało z pustą ręką jechać;

Szal dla Pani Małgosi - właścicielki domu




Dla dziewczyn;

serwetki na drutach




i wszystkie trzy razem



I bransoletki z koralików







Więcej następnym razem a na osłodę focia ze spotkania u Alicji ( Turbo Babci )






A co do nowości .....

Nowa ja ....




Na dziś tyle. Obiecuję, że będę wpadać częściej, przynajmniej raz w tygodniu.


Pa, pa
                           Marlena




22 komentarze:

  1. Po zmianach Twój blog bardziej mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda twój blog. Prace prześliczne, Bransoletki szczególnie. Toteż wszystko jest na plus. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej jak tu ładnie ,tak jasno :) i wszystko piękne:)Bardzo ładnie Marlenko!!!!!też muszę o tym pomysleć:)
    buziaczki serdeczne:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pora już była Anitko na zmiany i cieszę się, że i Tobie zmiany przypadły do gustu :)
      Buziaczki, Marlena

      Usuń
  4. Ooo, jak sterylnie:) Fajnie, przejrzyście:) Śliczne serwetki i bransoletki również!!! Cieszę się, że już wróciłaś do blogowe światka:)))
    Pozdrawiam i miłej niedzieli Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu i mam nadzieję, że teraz już będę na dobre:)
      Pozdrawiam, Marlena

      Usuń
  5. Bardzo Ci ładnie - lubię takie krótkie fryzurki.
    I piękne wyrobótki. Koronki na drutach są takie subtelne.

    Pozdrawiam, B.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fakt Ty odnowiona piękna blog jakiś taki jaśniutki brawo Ty miałaś przewodnika zazdroszczę .Dziergotki piękne .
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że do nas wróciłaś. Pięknie wyglądasz :-)
    Szal cudny, a serwety wspaniałe :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny szal i super serwety i biżuteria też :) fajnie Cię widzieć :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmiany są bardzo na plus :):):) Blog wygląda bardzo fajnie, przejrzyście, a Ty w nowej fryzurce - super!!! Takie serwety to coś, co chciałabym kiedyś spróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwetki nie są trudne, trudno jest się przełamać i zacząć :)
      Pozdrawiam, Marlena

      Usuń
  10. Ale cudowności..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę i ja zacząć drukowe serwetki robić -śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowa fryzurka ...świetnie wyglądasz:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło mi, że do mnie zaglądasz.....i cieszę się na każde, pozostawione słówko.
Dziękuję!