środa, 30 maja 2012

siateczkowa bluzeczka Alize


Miałam pokazać chabrową bluzeczkę ale musiałam odłożyć, by zrobić siateczkową  na specjalne zamówienie w iście ekspresowym tempie.
Bluzeczkę robiłam z włóczki Alize Diva  według własnego projektu. Początkowa miała być zrobiona na szydełku ale ostatecznie padło na druty ( całe szczęście). Niteczka wspaniała, trochę śliska ale miła i lejąca.
Na Filomenie nie widać takiego efektu co na gołej skórze.
Bluzeczka ma za zadanie tylko zdobić.


Korpus zrobiony w całości, rękawy doszyte a  dekolt wykończony szydełkiem.


Bluzeczka jeszcze gorąca,  prosto z drutków , właścicielka zadowolona i jutro zabiera ją w podróż.


Włóczka  Alize Diva silk effect  350 m / 100g , druty KP 5, zużyłam dwa motki i trochę.
Żałowałam, że nie miałam drewnianych KP 5, bo na metalowych  trzeba było bardzo uważać, by oczka nie pospadały.


Wiem, że nie powinnam ale byłam niedaleko i nie mogłam się oprzeć:


Sonata, bo jeszcze była, Virginia, bo mam trochę białej bawełny a  Luna, bo będę męczyć nią Atinę.


I jeszcze kwiatek dla Was:


wiem, że już pokazywałam ale czyż nie jest cudny pod moim oknem...

Trzykrotka, która pierwszy raz zakwitła  i ma tysiące pączków:



Witam serdecznie nowe obserwatorki i moje stałe bywalczynie,
dziękuję za wszystkie mile słowa i pozostawione komentarze.

54 komentarze:

  1. Bluzeczka cuuuudowna:)))
    Robisz tak piękne rzeczy a boisz się podejść do chusty....kurcze dla Ciebie to będzie pikuś.
    Luna jak najbardziej nadaje się na chusty,mam ją nawet na drutach.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anitko:) sama nie wiem czego się boję ale niteczkę już mam a to dobry początek, no i mam Ciebie:)
      Pozdrawiam, Marlena

      Usuń
    2. Zawsze służę pomocą:)))Ja boję się podejść do jakiejś bluzeczki czy sweterka...
      Miłego dnia:)

      Usuń
    3. To mamy podobnie:)
      buziaczki, pa, pa:)

      Usuń
  2. Nie no...Filomena też wygląda niczego sobie...fiu fiu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tunika cudna. Widzę,że diabeł Cię dalej kusi:):):)Chustę rób sama ,po co męczyć Atinę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham kolorowe moteczki a chustę będę robić sama ale muszę mieć podparcie:)

      Usuń
  4. Śliczna tunika !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bluzeczka !!!Znam ten ból jeśli chodzi o zrobienie chusty to też miałam w planach męczyć Atinę ale się opamiętałam jak poszłam do pracy:)pozdrowionka:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) ja się pomęczę i Atinę pewnie też:)
      Pozdrawiam, Marlena

      Usuń
  6. Śliczna bluzeczka,kwiat to chyba powojnik,piękny kolor,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za bluzeczkę:) tak, to powojnik a im dłużej kwitnie, tym robi się bardziej błękitny, jest cudowny:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Bluzeczka prześliczna!Skoro takie bluzki potrafisz dziergać to z chustą poradzisz sobie śpiewająco i Atina nie będzie potrzebna.Fajne moteczki,ja to dobrze rozumiem ,ten przymus kupienia choć jednego....:))))Ładny powojnik:)Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję, nic nie poradzę, że tak mam:)
      Pozdrawia, Marlena

      Usuń
  8. Tuniczka cudnej urody!
    Dziękuję:) Ogródek u mnie się jeszcze buduje:)
    Masz na myśli notatkę na temat sweterka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogród już pięknie wygląda, masz na skarpie, czy to tak dla pięknego wyglądu:)
      Mam na myśli polską notatkę, nie znam angielskiego i zawsze mam problem:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Ach, jaka śliczna bluzeczka :)) Zdolniacha z Ciebie, chusta to będzie mały pikuś... :)) Zakupy świetne, całkowicie Cię rozumiem :)) Śliczne kwiatki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zrozumienie i pochwały:)
      Pozdrawiam, Marlena

      Usuń
  10. Świetna bluzeczka, idealna na letnie wieczory:)
    I zazdroszczę cudnego Clematisa...;-)
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję szkoda, że nie moja:) a clematis jest rzeczywiście cudowny i zimuję go w domu:)
      Pozdrawiam, Marlena

      Usuń
  11. Wow, kolejny raz jestem pod wrażeniem. bardzo mi się podoba, bo jest taka letnia. Powojnik piękny, trzykrotka również. Małe rzeczy a pachną i stanowią niesamowitą ozdobę naszego otoczenia. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  12. cudna tuniczka :)) i widzę że wełenki Cię skusiły:)) a kwiatuszek jest piękny :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violu:) sama wiesz jak trudno się oprzeć:)
      Pozdrawiam, Marlena

      Usuń
  13. sliczna tunika..bardzo fajny wzor i swietnie sie prezentuje...no no...pani coraz piekniejsze rzeczy robi...jestem pod wrazeniem...:)..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu kochana, to wszystko zależy od natchnienia:)
      Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  14. cudna bluzeczka uwielbiam takie ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Czuję się dzisiaj wyróżniona:)
      Dziękuję pięknie i pozdrawiam:)

      Usuń
  16. Bluzeczka świetna -myślę że chustę też potrafisz zrobić -jesteś zdolna !!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, strasznie boję się zacząć chustę, nie cierpię pruć i szkoda mi niszczyć piękne niteczki:)
      Pozdrawiam, Marlena

      Usuń
  17. Śliczna bluzeczka i kolorek piękny.
    Może się kiedyś na drtach i szydełku nauczę robić. Chociaż przy obecnym trybie życia nie pozostaje mi nic innego jak zaczekać do emerytury :D
    Kwiatuszki piękniusie:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ty za to pięknie haftujesz czego ja nie potrafię i Tobie zazdroszczę:)
      Pozdrawiam, Marlena

      Usuń
  18. Słuchaj, wyszło genialnie!!!!!!!!!! Ja jestem zachwycona i chyba zmałpuję coś dla siebie podobnego. Rewelacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło na sercu się robi od takich słów, dziękuję:)
      Pozdrawiam, Marlena

      Usuń
    2. Cały kadłub naokoło robiłaś? Do pach? i potem osobno tak?

      A ten ażurek to w jednym rzędzie dwa na prawo, narzut... a potem (w kolejnym rzędzie) narzut i dwa na lewą stronę, czy robiłaś między nimi rządek prawych????

      Usuń
    3. Kadłub do pach razem a potem osobno, rękawy na prosto.
      1 rz: 1n,2 razem na prawo
      2 rz. same lewe ( wszystkie parz.)
      3 rz. 2 razem na prawo, 1 n

      Usuń
    4. Czyli jak robię naokoło to prawe po prawej stronie, a jakbym robiła tradycyjnie to lewe na parzystej, ok? Dzięki!

      Ile oczek nabrałaś na ten ażur? Tak mniej więcej. Mało tej włóczki poszło.

      Usuń
    5. No tak, bo w sumie to nie robimy lewej strony, do pach:)
      Nabrałam 120 oczek a nitka ma 350 metrów w 100g i robiłam na dużych drutach "5"

      Usuń
  19. Śliczna bluzeczka :)
    Mnie też zaskoczyło info, że tak mało włóczki poszło na to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale ładna i taka ....ładna :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjna! Piękna! Sama nie wiem, co jeszcze napisać ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło mi, że do mnie zaglądasz.....i cieszę się na każde, pozostawione słówko.
Dziękuję!